تظاهرکنندگان خیابان های بغداد را بستند ، بسته شدن راه ها و پل ها با آغاز نافرمانی مدنی

به گزارش دوست بلاگ، خبرنگاران آنلاین:یک منبع امنیتی عراق صبح یکشنبه 12 آبان گفت، تظاهرکنندگان مسیرهای بیشتر خیابان های بغداد را بسته و خواهان نافرمانی مدنی سراسری شدند. از طرفی تظاهرکنندگان جاده اصلی بین بغداد و ذی قار و نیز استان واسط را نیز بستند.

تظاهرکنندگان خیابان های بغداد را بستند ، بسته شدن راه ها و پل ها با آغاز نافرمانی مدنی

این منبع امنیتی در گفت وگو با شبکه سومریه نیوز عراق گفت: تظاهرکنندگان صبح امروز اکثر خیابان های بغداد به خصوص راستاهای غربی پایتخت را مسدود کردند که عبور و مرور را مختل کرد.

او توضیح داد: مهم ترین راستاهای مسدود شده خیابان الشعله، پل البنوک، پل منطقه الشعب، پل شرکت سومو و راستا شهرک ها به سمت منطقه زیونه، استادیوم الشعب و نیز خروجی های شهرک صدر و راستا الدوره از سمت بغداد جدید هستند.

به گزارش ایسنا، این مقام امنیتی اظهار داشت، تظاهرکنندگان دیگر نیز خروجی های مناطق الامین، المشتل و العبیدی در شرق بغداد را به اضافه میدان عدن در نزدیکی کاظمین در شمال پایتخت را مسدود کردند.

در این راستا بعضی محله های شرق بغداد به بهانه عملی نشدن خواسته هایشان تحصن سراسری و نافرمانی مدنی را از صبح امروز آغاز کردند.

شهرک صدر و محله البنوک بسته و بعضی راستاهای اصلی در شهرک صدر توسط تظاهرکنندگان مسدود شدند.

در عین حال تظاهرکنندگان جاده بین بغداد و ذی قار و نیز جاده مواصلاتی بین بغداد و واسط را همزمان با تداوم تظاهرات ها و تحصن ها در میدان اصلی بغداد یعنی میدان التحریر بستند.

تظاهرات امروز بعد از اعلام کاهش ساعات منع آمد و شد در بغداد برگزار گردید. ارتش عراق روز شنبه اعلام نمود، ساعات ممنوعیت آمد و شد شبانه در بغداد را که چند روزی شاهد تظاهرات هایی بوده از شش ساعت به چهار ساعت کاهش داد.

در این راستا فعالان شبکه های اجتماعی در استان ذی قار در جنوب عراق روز شنبه از اجرای نافرمانی مدنی در استان خبر داده و عدم پاسخگویی دولت فدرال و مجلس به خواسته های مردم این استان را بهانه این اقدام قرار دادند.

خبرنگار سومریه نیوز در استان ذی قار نیز گفت، تظاهرکنندگان در الناصریه مرکز استان ذی قار پل های النصر، الحضارات و الزیتون را که از پل های اصلی پرتردد در داخل شهر محسوب می شوند، بستند.

او توضیح داد: بستن پل ها برای آغاز نافرمانی مدنی است که روز گذشته فراخوان آن داده شد.

  • درب ضد سرقت

    درب ضد سرقت و ضد حریق | برای اینکه امنیت خاطر بیشتری داشته باشید از درب های امنیتی ضد سرقت و ضد حریق استفاده کنید.

  • تور مالزی

    تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 409

به "تظاهرکنندگان خیابان های بغداد را بستند ، بسته شدن راه ها و پل ها با آغاز نافرمانی مدنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تظاهرکنندگان خیابان های بغداد را بستند ، بسته شدن راه ها و پل ها با آغاز نافرمانی مدنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید