تصاویر واقعی گوشی شیائومی Mi 11 منتشر شد

به گزارش دوست بلاگ، روز گذشته تصاویر واقعی گوشی شیائومی Mi 11، پرچم دار شیائومی که منتظرش بودیم منتشر شد که به لطف آن توانستیم نمای پشتی این محصول را به صورت کامل مشاهده کنیم.

تصاویر واقعی گوشی شیائومی Mi 11 منتشر شد

پرچم داران جدید شیائومی قرار است دی ماه سال جاری (ژانویه سال 2021) رونمایی شوند. این دو محصول که شیائومی Mi 11 و Mi 11 پرو نام دارند، اولین گوشی های شیائومی با پردازنده اسنپدراگون 888 خواهند بود که بسیاری از کاربران بی صبرانه منتظر ورود آن ها به بازار هستند. در رابطه با این گوشی ها خبرهای زیادی منتشر شد و به تازگی تصاویری را هم از آن ها مشاهده نموده بودیم. اما این بار شاهد تصویر واقعی از مدل استاندارد این سری هستیم که در فضای مجازی دست به دست می شود.

اگر خبرهای مربوط به Mi 11 را دنبال نموده باشید، احتمالا می دانید به تازگی تصویری از برچسب محافظ صفحه آن منتشر شده که نشان می دهد نمایشگر گوشی در دو طرف انحنا داشته و اندازه حاشیه های بالا و پایین آن هم برابر خواهد بود. اما در تصویری که اکنون در اختیار داریم، نمای جلوی گوشی معین نیست و فقط می توانیم آنچه را که روی پنل پشتی واقع شده است مشاهده کنیم.

چند روز قبل خبری منتشر شد که در آن، تصاویر قاب محافظ این گوشی ها را شاهد بودیم. با توجه به تصاویر، می توانیم بگوییم آنچه که اکنون می بینیم، مربوط به شیائومی Mi 11 است؛ محصولی که گویا قرار است روی پنل پشتی خود از یک ماژول مربعی شکل بهره می برد. ماژولی که میزبان دو دوربین با سنسورهای عظیم و یک دوربین با سنسور کوچک در کنار فلش LED خواهد بود.

پیش از این هم تصاویری از پنل پشتی این گوشی منتشر شده بود و دقیقا همین شکل ماژول و تعداد دوربین ها را در آن شاهد بودیم. بنابراین می توانیم بگوییم این بار همه چیز کاملا موثق و درست است و قطعا Mi 11 با همین شکل و شمایل رونمایی و راهی بازار خواهد شد.

  • تصاویر جدیدی از گوشی های شیائومی Mi 11 و Mi 11 پرو منتشر شد

در رابطه با پرچم داران جدید شیائومی خبرهای زیادی منتشر شده که از جمله مهم ترین آن می توان به تجهیز مدل پرو به نمایشگری با وضوح +QHD با رفرش ریت 120 هرتز اشاره نمود که احتمالا برای مدل استاندارد به وضوح +FHD کاهش پیدا می نماید اما رفرش ریت همچنان 120 هرتزی باقی خواهد ماند.

همچنین به نظر می رسد مدل پرو به سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی اصلی، 12 مگاپیکسلی تله فوتو، یک سنسور فوق عریض با اندازه نامعلوم و احتمالا لنز پریسکوپی مجهز شود. متأسفانه در رابطه با دوربین شیائومی Mi 11 اطلاعات زیادی در اختیار نداریم. اما به نظر می رسد برای آن یک دوربین اصلی، فوق عریض و سنجش عمق در نظر گرفته شده. با این حال تمام ادعاهای مطرح شده در این رابطه، بر اساس حدس و گمان و شایعه های منتشر شده است.

اما وجه شباهت این دو گوشی به پردازنده آن ها برمی شود. جایی که هر دو محصول به اسنپدراگون 888، پردازنده 5 نانومتری فوق العاده قدرتمند مجهز خواهند شد. اگرچه ظرفیت دقیق باتری این دو محصول 4780 و 4970 ذکر شده، اما به نظر می رسد در نهایت در جدول معینات هر دو، عدد 5000 میلی آمپر ساعت برای باتری نوشته شود. در بدترین حالت، شاید بتوان گفت باتری مدل پرو 5000 میلی آمپر ساعتی و مدل استاندارد هم 4800 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. هر دوی آن ها هم احتمالا با شارژر 55 واتی جدید شیائومی شارژ خواهند شد که درون جعبه در دسترس واقع شده است.

با این حال با زمان رونمایی از این دو گوشی فاصله زیادی نداریم و خوشبختانه می توانیم کمتر از 1 ماه دیگر، به صورت رسمی شاهد انتشار تمام اطلاعات مربوط به آن باشیم. گفتنی است در رابطه با قیمت و تاریخ دقیق رونمایی از این دو پرچم دار خبری منتشر نشده.

  • شیائومی Mi 11 با اسنپدراگون 875 در گیک بنچ دیده شد

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 دی 1399 بروزرسانی: 20 دی 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 8144

به "تصاویر واقعی گوشی شیائومی Mi 11 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر واقعی گوشی شیائومی Mi 11 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید