این گیاهان آپارتمانی هرگز خراب نمی شوند!

به گزارش دوست بلاگ، افرادی که علاقه زیادی به گل و گیاه دارند و هوادار آن ها هستند، اعتقاد دارند، که داشتن گیاهان خانگی در ایجاد انرژی مثبت تاثیر بسیار زیادی دارد.

این گیاهان آپارتمانی هرگز خراب نمی شوند!

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید، که مبتدی هستید، اصلا جای نگرانی وجود ندارد، گیاهان آپارتمانی زیادی وجود دارد که نگهداری از آن ها آسان است. شما می توانید با خرید آن ها می توانید کار خودتان را ساده تر کنید. در این مطلب از خبرنگاران به معرفی گیاهان آپارتمانی مقاوم برای منزل می پردازیم.

گیاهان آپارتمانی مقاوم برای منزل

در ادامه می توانید باگیاهان آپارتمانی آشنا شوید، که هرکسی می تواند آن ها رازنده و سرسبز در خانه خود داشته باشد.

گیاه آگلونما

گیاه همواره سبز چینی (آگلونما) بسیار در برابر بیماری ها و آفات مقاوم است. این گیاه دارای برگ های به رنگ سبز تیره است و گل های سفیدی دارد که در فصل تابستان پدیدار می گردد. پس از ریختن گل ها میوه های آن در می آید، که به رنگ قرمز یا نارنجی است. این گیاه تقریبا در هر شرایط نوری مقاوم است. هرچه برگ های آگلونما رنگ زرد یا نقره ای بیشتری داشته باشد، به نور بیشتری احتیاج دارد.

گیاه برگ عبایی از گیاهان آپارتمانی مقاوم برای منزل

برگ عباییجزو گیاهان آپارتمانی مقاوم جهت نگهداری در خانه یا محل کار است. این گیاه تحت هر شرایطی رشد خواهد نمود. شرایطی مانند گرما، سرما، آبیاری بیش از مقدار، آبیاری کم، گرد و غبار یا نور کم می باشد. به علاوه گیاه برگ عبایی به آفات نیز مقاوم است. این گیاه آفتاب خنک فیلتر شده، را دوست دارد، و خاک آن باید به طور یکدست مرطوب نگه داشته گردد. برای اینکه خانه زیبایی داشته باشید به مطلب با این 5 روش مبلمان کهنه خود را نو کنید سر بزنید.

کراسولا

کراسولا در انواع و رنگ های متفاوتی وجود دارد. این گیاه دارایبرگ های گوشتی و نرم است. به خاطر طعم تند و زننده شیره آن آفات و حشرات به این گیاه علاقه ای ندارند. این گیاه رشد سریعی دارد، آن قدر سریع که گاهی در یک زمان کوتاه از گلدان بزرگ تر می گردد.

کاکتوس لیتوپس از گیاهان آپارتمانی مقاوم برای منزل

این گیاه نه تنها نسبت به خشکی مقاوم است، بلکه جزو منحصربه فردترین ساکولنت هایی است که می توانید در خانه از آن نگهداری کنید. این گیاه تقریبا مثل سنگریزه به نظر می رسد، و فقط به مقدار سنگریزه های واقعی احتیاج به توجه دارد. لیتوپس بیشتر از 4 یا 5 سانتی متر رشد نمی کند، ولی از آنجایی که این گیاه ریشه های بزرگی دارد، بهتر است آن ها را در گلدانی بکارید، که فضای کافی داشته باشد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب سریعا این وسایل را از اتاق خواب خارج کنید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 28 مهر 1401 بروزرسانی: 28 مهر 1401 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 15669

به "این گیاهان آپارتمانی هرگز خراب نمی شوند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این گیاهان آپارتمانی هرگز خراب نمی شوند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید