این عینک از بلندپروازانه ترین پروژه های اپل است

به گزارش دوست بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از euronews حدس ها حاکی از آن است که شرکت فناوری آمریکایی اپل قصد دارد در سال 2022 میلادی عینک هوشمند اِی آر خود را که بلندپروازانه ترین پروژه این شرکت در سال های اخیر بوده، رونمایی کند.

این عینک از بلندپروازانه ترین پروژه های اپل است

پیش بینی های اولیه کارشناسان حاکی از آن است که اپل در نخستین قدم، این عینک مجهز به فناوری های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را روی یک هدست نصب کند. به کمک فناوری واقعیت افزوده یا اِی آر (AR) می توان اطلاعات رایانه ای را به کمک لنزهای عینک روی تصاویری از دنیای واقعی دید و به کمک فناوری واقعیت مجازی یا وی آر (VR) نیز می توان در دنیایی کاملا شبیه سازی شده قرار گرفت.

بنا بر گزارش ها، اپل هر دو فناوری ذکر شده را روی یک جفت صفحه نمایش 8K با وضوع بسیار بالا نصب خواهد کرد و برای فعال سازی آنها از فناوری ردیابی چشم بهره خواهد برد.

همچنین روی هدست، دوازده دوربین همچنین دو پردازنده با قدرت محاسباتی مشابه M1 برای مک نصب شده که نمایی کامل از دنیای واقعی را روی صفحه نمایش عینک ارائه می دهد. این هدست و عینک های آن نیز مانند دیگر پوشیدنی های اپل باید به آیفون متصل شوند.

کارشناسان پیش بینی می کنند که اپل همزمان با عرضه این محصول به بازار، وارد همکاری نزدیکی با رسانه بشود تا به کمک آنها محتوایی را تولید کند که کاربران بتوانند آن را به کمک فناوری واقعیت مجازی، روی صفحه عینک های هوشمند خود تماشا کنند.

این شرکت همچنین احتمالا در سال پیش رو از نسل نو تراشه های رایانه ای و یک آیفون بازطراحی شده نیز رونمایی خواهد کرد؛ تراشه ای نو برای رایانه های حرفه ای مک و ظاهری نو برای آیفون 14.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 2 فروردین 1401 بروزرسانی: 2 فروردین 1401 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 13169

به "این عینک از بلندپروازانه ترین پروژه های اپل است" امتیاز دهید

1 کاربر به "این عینک از بلندپروازانه ترین پروژه های اپل است" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این عینک از بلندپروازانه ترین پروژه های اپل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید