ایران و اوکراین بصورت مشترک جعبه سیاه را آنالیز می نمایند

به گزارش دوست بلاگ، محمد اسلامی در حاشیه برگزاری مراسم نمادین ورود حضرت امام خمینی (ره) به ایران در ترمینال یک فرودگاه مهرآباد، در مورد تصمیم ایران برای آنالیز جعبه سیاه هواپیمای بوئینگ متعلق به خطوط اوکراین، گفت: سانحه هوایی پرواز 752اوکراین، بر اساس استانداردهای ایکائو در حال آنالیز در ایران است.

ایران و اوکراین بصورت مشترک جعبه سیاه را آنالیز می نمایند

وی با بیان اینکه کمیته آنالیز سانحه هوایی درحال انجام کار است، گفت: مراحل آنالیز گوناگون است، آنالیز جعبه سیاه یکی از مراحل کار است و ایران و اوکراین به صورت مشترک کار آنالیز را بر اساس مقررات ایکائو ادامه می دهند.

وزیر راه و شهرسازی اطلاع داد که آنالیز سانحه هوایی در حال پیشرفت است.

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به چرایی تعدد سوانح هوایی و ترس مردم از عدم ایمنی پروازها گفت: نباید به مسائل دامن زده گردد و صنعت هوانوردی کشور زیر سوال رود؛ این اتفاقات در همه جای جهان رخ می دهد و منحصر به ایران نیست.

وی گفت: بر اساس اطلاعات اولیه به دست آمده از سانحه هوایی پرواز ماهشهر، خلبان پرواز که نتوانسته بود پرواز را کنترل کند از کار تعلیق شد.

اسلامی گفت: از سازمان هواپیمایی می خواهم تا بعد از آنالیز دقیق سانحه اطلاع رسانی کند تا مردم نگران نباشند. ضمن اینکه ملاحظه کسی را نمی کنیم و بر اساس مقررات حاکم در صنعت هوانوردی اگر حادثه ای رخ دهد بلافاصله عامل آن شناسایی می گردد.

ایرانیان ساکن ووهان به کشور منتقل می شوند

وزیر راه و شهرسازی همچنین اطلاع داد که در 24 پایانه هوایی وبندری مسافران ورودی به کشور کنترل می شوند و گفت: تیم وزارت بهداشت در فرودگاهها مستقر هستند و همه مسافران ورودی به کشور را کنترل می نمایند و اینطور نیست که فقط مسافران چین کنترل شوند.

وزیر راه اطلاع داد که کار آنالیز مسافران ورودی به کشور تعطیل شدنی نیست و ادامه دارد: تا به امروز موارد مشکوکی از مشاهده مسافران به کرونا گزارش نشده است.

اسلامی همچنین به جلسه شب گذشته با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و تعدادی از وزیران اشاره نمود و گفت: در این جلسه توقف موقت پروازهای مستقیم به چین تصویب و به سازمان هواپیمایی کشور ابلاغ شد با این حال موظف هستیم تا ایرانی های مقیم چین را از این کشور خارج کنیم.

وی گفت: 50 ایرانی در شهر ووهان چین زندگی می نمایند که هماهنگی اجرا شده تا به زودی آنها را از چین خارج کنیم.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 3087

به "ایران و اوکراین بصورت مشترک جعبه سیاه را آنالیز می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران و اوکراین بصورت مشترک جعبه سیاه را آنالیز می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید