اولیایی: در شان مدیرعامل استقلال نیست برای مذاکره با بازیکن به ترکیه برود ، رای پرونده سوپر جام قابل پیش بینی بود

به گزارش دوست بلاگ، مدیرعامل اسبق آبی پوشان گفت: اینکه باشگاه استقلال برای رسیدگی به پرونده ای که مربوط به 2 تیم بزرگ ایرانی است، به یک نهاد خارجی شکایت کرد، از ابتدا اشتباه بود.

اولیایی: در شان مدیرعامل استقلال نیست برای مذاکره با بازیکن به ترکیه برود ، رای پرونده سوپر جام قابل پیش بینی بود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، کاظم اولیایی گفت: شکست تیم فوتبال استقلال در پرونده سوپرجام باشگاه های ایران در دادگاه عالی ورزش از قبل قابل پیش بینی بود.

وی اضافه نمود: اختلافاتی که در فوتبال ایران است، باید به وسیله مجاری قانونی که فدراسیون فوتبال معین نموده حل گردد چرا که در سطح بین اللملی این موضوع برای ایران مناسب نیست.

مدیرعامل اسبق استقلال توضیح داد: پیش از اینکه دادگاه عالی ورزش رای خود را در باره سوپرجام اعلام کند، کمیته انضباطی و استیناف فدراسیون فوتبال قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس را اعلام نموده بودند و به طور حتم بر اساس مستنداتی چنین اتفاقاتی اتفاق افتاده است.

وی تاکید نمود: مدیرعامل باشگاه استقلال برای مذاکره با بازیکن به کشور ترکیه سفر نموده است و به نظر من این اتفاق خوبی نیست که مدیر تیم بزرگی چون استقلال چنین اقدامی را انجام دهد.

اولیایی در خاتمه گفت: مدیران فوتبال باید بدانند آنها در اتاق شیشه ای قرار دارند و کوچک ترین اقدامشان زیر ذره بین طرفداران واقع شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 31

به "اولیایی: در شان مدیرعامل استقلال نیست برای مذاکره با بازیکن به ترکیه برود ، رای پرونده سوپر جام قابل پیش بینی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولیایی: در شان مدیرعامل استقلال نیست برای مذاکره با بازیکن به ترکیه برود ، رای پرونده سوپر جام قابل پیش بینی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید