استقلال آغاز خوبی در لیگ داشت، یامگا بازیکنی بین المللی است

به گزارش دوست بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در دومین هفته از رقابتهای لیگ برتر پیروز شد ذوب آهن را با نتیجه 2 بر صفر در اصفهان شکست داده و جمع امتیازاتش را به عدد 6 برساند.

استقلال آغاز خوبی در لیگ داشت، یامگا بازیکنی بین المللی است

اکبر کارگرجم پیشکسوت آبی پوشان در مورد این ملاقات گفت: بازی خوب و با کیفیتی را از هر دو تیم شاهد بودیم و بارها دروازه دو تیم با خط روبرو شد. سرعت بالای بازی از سوی هر دو باعث شد تا بازی زیبا و تماشاگر پسند از آب در آید و تماشاگر هم از تماشا این بازی زیبا لذت ببرد. اگر قرار بود بازی یک برنده داشته باشد، این حق تیم استقلال بود که در این بازی پیروز گردد و خوشحالم که با این نتیجه طرفداران هم راضی شدند.

پیشکسوت آبی پوشان در مورد درخشش کوین یامگا و دبل این بازیکن در اولین شب حضورش در استقلال بیان داشت: یامگا حتی اگر گل هم نمی زد، بازی او نشان داد که بازیکنی بزرگ و در سطح بین المللی است. درخشش در اولین تجربه حضورش در یک تیم بزرگ کار هر بازیکنی نیست و تنها بازیکنان بین المللی می توانند چنین تجربه ای داشته باشند. یامگا ممکن است بتواند جای تیام و دیاباته را در خط حمله استقلال پر کند.

وی اضافه نمود: امتیازات بازی های ابتدای فصل برای تیم های مدعی بسیار مهم است. تجربه نشان داده تیم هایی که در اوایل فصل امتیازات زیادی جمع نمایند، در انتهای فصل شانس بیشتری برای قهرمانی دارند. اینکه شاگردان مجیدی امروز هر 6 امتیاز از 2 بازی اول را گرفتند، نشانه های بسیار خوبی است.

کاپیتان پیشین آبی پوشان خاطرنشان ساخت: استقلال در هفته دوم نسبت به هفته اول خیلی بهتر کار کرد و امیدوارم در هفته سوم نسبت به هفته دوم بهتر و همین فرایند تا انتها فصل ادامه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 12081

به "استقلال آغاز خوبی در لیگ داشت، یامگا بازیکنی بین المللی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال آغاز خوبی در لیگ داشت، یامگا بازیکنی بین المللی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید