اختلاف و دو دستگی در ژیمناستیک، فدراسیون آتش بیار معرکه است!

به گزارش دوست بلاگ، به گزارش خبرنگاران، روزهای پرحاشیه ژیمناستیک با بیانیه ها و مصاحبه های خانواده ژیمناستیک علیه هم و به خصوص فدراسیون نشان می دهد که شرایط در این رشته مادر به وضعیت بحرانی خود رسیده است.

اختلاف و دو دستگی در ژیمناستیک، فدراسیون آتش بیار معرکه است!

کمتر روزی وجود دارد که مخالفان عملکرد فدراسیون که حالا به تعداد حداکثری خود رسیده و حتی بعضی اعضای هیات رئیسه و عوامل داخل خود فدراسیون نیز به آن اضافه شده اند از شرایط موجود انتقاد نکنند.

البته فدراسیون نیز دست روی دست نگذاشته و با ریختن هیزم به آتش اختلافات می دمد. انعکاس مصاحبه خانواده ژیمناستیک علیه هم و به نفع فدراسیون اقدامی است که سر زدن آن از متولی یک رشته در کشور بعید است.

کار به جایی رسیده است که فدراسیون ژیمناستیک که از همان ابتدا با اقدامات چکشی بسیاری از افراد را حذف کرد حالا و در دومین سال فعالیت زهرا اینچه درگاهی در کانال شبکه مجازی منتسب به خود مصاحبه علیه عضو هیات رئیسه منتشر می نماید و به نامه درخواست بعضی افراد برای عزل وی اشاره می نماید تنها به این علت که به بعضی ابهامات در گزارش اقتصادی فدراسیون اشاره نموده بود!

در این میان تنها واکنش به ظاهر شفاف به ابهامات اقتصادی ژیمناستیک توسط خزانه دار این فدراسیون ارائه شد که نه تنها چیزی از ابهامات قبلی کم نکرد بلکه به آن اضافه کرد.

به نظر می رسد شرایط در ژیمناستیک به وضعیت بحران رسیده است. خانواده ای در حال فروپاشی که هریک علیه دیگری موضع گرفته است. ژیمناستیک این روزها به میدان جنگی تبدیل شده که افراد یا با فدراسیون هستند و یا بر ضد آن و تنها افرادی با فدراسیون هستند که در آن سمتی دارند کما اینکه بعضی افراد بدنه داخل فدراسیون هم این روزها موضعی بر ضد فدراسیون گرفته اند. نمونه آن حسن رمضانیان پور عضو هیات رئیسه فدراسیون که خود از حامیان اصلی و اولیه اینچه درگاهی در انتخابات فدراسیون بود و امروز در صف منتقدان و معترضان به نحوه مدیریت آن.

ژیمناستیک که در این لحظات طلایی باید آخرین کوشش های خود را برای کسب سهمیه المپیک کند درگیر جنگی تن به تن شده که ممکن است اثرات سو و زیان بار آن تا سالها در بدنه این خانواده بماند.

حذف بسیاری از عناصر فعال و اثرگذار در این رشته اقدامی است که خواه عمدی باشد و خواه غیر عمد توسط فدراسیون وقت انجام شده است. اشاره مکرر به بدهی و مسائل اقتصادی قبلی از یک طرف و ریخت و پاش ها و سفرهای غیر ضرور از سوی دیگر تناقض در عملکرد مسئولان فدراسیون را بیش از پیش نشان می دهد. نوبتی هم که باشد نوبت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک است تا برای سرانجام دادن به این آتش حواشی که هر روز شعله ورتر می گردد تصمیمی قاطع و درست بگیرد.

  • طراحی تراکت

    طراحی تراکت | بهترین طراحی را از حرفه ای ترین طراحان گرافیکی بخواهید

  • طراحی کاتالوگ

    طراحی کاتالوگ | با یک طراحی حرفه ای کاتالوگ کسب و کارتان را به اوج ببرید

پایگاه اینترنتی مأوا: پایگاه اینترنتی مأوا، مجله خبری و تحلیلی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 401

به "اختلاف و دو دستگی در ژیمناستیک، فدراسیون آتش بیار معرکه است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلاف و دو دستگی در ژیمناستیک، فدراسیون آتش بیار معرکه است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید