ورود پلنگ سرگردان به داخل بیمارستان!

به گزارش دوست بلاگ، ورود ناگهانی یک پلنگ به داخل بیمارستانی در هند موجب ایجاد ترس و وحشت شد.

ورود پلنگ سرگردان به داخل بیمارستان!

به گزارش خبرنگار، از شیوع کرونا چند ماهی می گذرد. این ویروس تا به امروز در 210 کشور دنیا گزارش شده است. تا به امروز بیش از 2 میلیون نفر در دنیا به کرونا مبتلا شده اند که متاسفانه ده ها هزار تن جان خود را از دست داده اند. کشور های آمریکا، اسپانیا، ایتالیا، فراسنه و آلمان دارای بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا در دنیا هستند.

اما با شیوع کرونا در دنیا بسیاری از کشور ها اقدام به اِعمال قرنطینه کردند. با قرنطینه شدن شهروندان در داخل خانه ها، پای حیوانات وحشی به داخل خیابان ها باز شده است. به تازگی ورود یک قلاده پلنگ به داخل بیمارستانی در هند خبرساز شده است. در این حادثه که در ایالت گجرات رخ داد ورود این حیوان به داخل بیمارستان آیوروِدیک و پرسه زدن در داخل سرویس بهداشتی موجب رعب و وحشت شاهدان عینی شد.

: نبرد مرگبار پیتون غول پیکر با پلنگ!

در ویدئویی که منتشر شده است این حیوان را در داخل یکی از سرویس های بهداشتی بیمارستان نشان می دهد. در صحنه دیگر این پلنگ در حال غرش کردن به افرادی که در کوشش برای بیرون کردن آن از بیمارستان هستند دیده می گردد. در این حادثه که در تاریخ 16 آوریل رخ داد پرسنل جنگلبانی در بیمارستان حاضر و پیروز به انتقال این حیوان به خارج از بیمارستان شدند. بنا به گزارش رسانه های محلی هند در این حادثه به هیچ فردی آسیب وارد نشد.

لازم به ذکر است؛ ورود این پلنگ به این بیمارستان در هند در حالی خبرساز می گردد که هفته گذشته نیز ورود یک اسب آبی به یکی از خیابان های نپال و حمله آن به یک عابر پیاده خبرساز شده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 4593

به "ورود پلنگ سرگردان به داخل بیمارستان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود پلنگ سرگردان به داخل بیمارستان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید