مرد شیطان صفت اینترنتی بازداشت شد

به گزارش دوست بلاگ، فرمانده انتظامی میاندورود از دستگیری مرد شیطان صفتی که در شبکه های اجتماعی خارجی با اغفال زنان و دختران از آنان اخاذی می کرد، اطلاع داد.

مرد شیطان صفت اینترنتی بازداشت شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علی داداش تبار، فرمانده انتظامی میاندورود از دستگیری مرد شیطان صفتی که در شبکه های اجتماعی خارجی با اغفال زنان و دختران از آنان اخاذی می کرد، اطلاع داد و اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان در میاندورود مبنی بر اینکه فردی ناشناس در شبکه اجتماعی با اغفال و دسترسی به تصاویر خصوصی آنان اقدام به تهدید و اخاذی از آنان نموده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی این فرماندهی نهاده شد.

وی اضافه نمود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات ویژه پلیسی و استفاده از شگرد های خاص متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود بیان نمود: در بازرسی از مخفیگاه متهم چندین دستگاه گوشی تلفن همراه و سیستم های پیشرفته کامپیوتری متصل به شبکه های اینترنتی کشف شد که متهم در تحقیقات فنی ماموران پلیس امنیت عمومی تا به امروز به 10 فقره اغفال زنان و دختران و تهدید و اخاذی از آنان اقرار کرد.

این مسؤول اضافه نمود: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

داداش تبار در خاتمه با هشدار به شهروندان از آنان خوست از به اشتراک گذاشتن تصاویر خصوصی خود و خانواده شان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی جدا خودداری نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 2800

به "مرد شیطان صفت اینترنتی بازداشت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرد شیطان صفت اینترنتی بازداشت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید