مجوز ایجاد صندوق نوآوری و شکوفایی در دانشگاه آزاد اسلامی صادر شد

به گزارش دوست بلاگ، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: مجوز صندوق و نوآوری دانشگاه آزاد ارائه شده است امیدوار هستیم با پیگیری های بیشتر کار های اجرایی آن انجام گردد تا هرچه زودتر شاهد فعالیت آن باشیم.

مجوز ایجاد صندوق نوآوری و شکوفایی در دانشگاه آزاد اسلامی صادر شد

علی وحدت، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران درباره فعالیت های نوآورانه دانشگاه آزاد اسلامی گفت: طهرانچی با تغییر نگاهی که در دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد نموده است و توجهی که به فناوری دارد به طور جدی مسئله ایجاد صندوق نوآوری در دانشگاه آزاد را پیگیری می نماید.

وحدت ادامه داد: مجوز صندوق و نوآوری دانشگاه آزاد ارائه شده است امیدوار هستیم با پیگیری های بیشتر کار های اجرایی آن نیز انجام گردد تا هرچه زودتر به فعالیت بپردازند و از شرکت های دانش بنیان و فناوری که به نوعی با دانشگاه آزاد ارتباط دارند حمایت نمایند.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ادامه داد: تاسیس صندوق پژوهش و فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی بسیار امر مهمی است، زیرا به یاری صندوق می توانیم به طور مستقیم از شرکت هایی که به دانشگاه آزاد متصل هستند حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه طی سال های گذشته در جهت انبوه سازی محصولات شرکت های دانش بنیان حمایت های خوبی انجام شده است؛ اظهار کرد: اکنون تمام کوشش خود را می کنیم تا شرکت های دانش بنیان در حوزه تجاری سازی ارتقاء یابند به همین منظور تسهیلات لیزینگ را دراختیار آن ها قرار می دهیم. همچنین به برگزاری رویداد هایی با هدف توسعه بازار محصولات دانش بنیان پرداخته ایم.

وحدت در سرانجام گفت: در حقیقت همه ارگان ها باید محصولات خود را از شرکت های داخلی دریافت نمایند و به توسعه بازار محصولات آن ها یاری نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 2872

به "مجوز ایجاد صندوق نوآوری و شکوفایی در دانشگاه آزاد اسلامی صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز ایجاد صندوق نوآوری و شکوفایی در دانشگاه آزاد اسلامی صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید