ملاقات هیات پارلمانی اروپا با بعضی چهره ها خارج از عرف بود، به اندازه کافی حرف اپوزیسیون را شنیده اند، حرف ملت را بشنوند

به گزارش دوست بلاگ، به گزارش خبرنگار مجلسی مهر کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهشهای مجلس در حاشیه نشست خبری امروز خود با رئیس کمیته روابط با ایران در مجلس اروپایی ضمن اشاره به ملاقات هیات مجلسی اروپا با جعفر پناهی و نسرین ستوده گفت: ما از این ملاقات خبری نداشتیم و به نظرم این گونه ملاقاتهای پنهانی خارج از عرف بوده و کار خوبی نیست.

ملاقات هیات پارلمانی اروپا با بعضی چهره ها خارج از عرف بود، به اندازه کافی حرف اپوزیسیون را شنیده اند، حرف ملت را بشنوند

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

جلالی با بیان اینکه اگر هیات مجلس اروپایی بنا داشت دیداری انجام دهد باید پیش از این درخواست کتبی به وزارت خارجه می داد گفت: ما از وزارت خارجه می خواهیم این موضوع را پیگیری کند.

وی گفت: ظاهرا این دیدار در سفارت یونان اجرا شده و بعضی چهره های ایرانی نیز در این مراسم حضور داشته اند. حرف ما این است که اگر مجلس اروپا موضعی داشته باشد آن را از مجاری قانونی و دیپلماتیک پیگیری کند.

رئیس مرکز پژوهشهای مجلس گفت: تمام دیدار های هیات مجلسی اروپا در جدولی مشخص شده و ما هیچگاه چنین دیداری را برنامه ریزی نکرده بودیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه قبل از انجام سفر درباره دیدار با چهره های خاص به ما مسئله انتقال داده نشد، گفت: قبل از سفر به وزارت خارجه نامه ای داده بودند که ما سه روز قبل از انجام سفر در جریان آن قرار گرفتیم؛ زمانی که این بحث مطرح شد اعلام کردیم که ما به عنوان مجلس با انجام این دیدار مخالفیم.

جلالی گفت: در جلسه مشترکی که با مسئولان وزارت خارجه داشتیم بنده و آقای بروجردی از سمت مجلس با این دیدار مخالفت کردیم چرا که معتقدیم اروپایی به اندازه کافی حرف اپوزیسیون را شنیده اند دیگر نوبت این است که حرف ملت را بشنوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 3373

به "ملاقات هیات پارلمانی اروپا با بعضی چهره ها خارج از عرف بود، به اندازه کافی حرف اپوزیسیون را شنیده اند، حرف ملت را بشنوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات هیات پارلمانی اروپا با بعضی چهره ها خارج از عرف بود، به اندازه کافی حرف اپوزیسیون را شنیده اند، حرف ملت را بشنوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید