خبرنگاران وزش باد سیستان و بلوچستان را فرا می گیرد

به گزارش دوست بلاگ، زاهدان- خبرنگاران- رییس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد متوسط تا به نسبت شدید امروز و فردا مناطق مرکزی و برخی نقاط جنوب استان را فرا می گیرد.

خبرنگاران وزش باد سیستان و بلوچستان را فرا می گیرد

علی ملاشاهی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهارداشت: وزش این باد جنوبی در برخی مناطق موجب خیزش گردوخاک، کاهش دید افقی و کیفیت هوا می شود.

وی افزود: روز دوشنبه تا پنجشنبه در مناطق شمالی و نوار شرقی سیستان و بلوچستان نیز وزش باد شمالی رخ می دهد که در برخی نقاط سبب خیزش گردوخاک و کاهش موقتی دما می شود.

رییس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دریای عمان در 2 روز آینده آرام پیش بینی می شود، ادامه داد: روز دوشنبه با وزش بادهای سطحی دریا به نسبت مواج می شود.

وی از ادامه بارش های بهاره در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: بر اساس آخرین خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های جوی امروز و با احتمال بیشتر یکشنبه در نیمه شمالی و ارتفاعات جنوبی استان در بعدازظهر و شب رشد ابر و رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق پیش بینی می شود.

ملاشاهی شرح داد: پیش بینی می شود افزایش دما و گرمای هوا تا یکشنبه در سیستان و بلوچستان ادامه داشته باشد اما از روز دوشنبه با شمالی شدن جریانات به صورت موقت قدری دمای هوا کاهش می یابد.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 4329

به "خبرنگاران وزش باد سیستان و بلوچستان را فرا می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران وزش باد سیستان و بلوچستان را فرا می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید