حتی در صورت عرضه واکسن پیروز برای کووید 19 ،14 درصد کانادایی ها گفته اند هرگز واکسن نخواهند زد!

به گزارش دوست بلاگ، ماه هاست که دولت ها در سراسر جهان قرنطینه و ممنوعیت سفر اعمال نموده اند، مدارس را بسته اند و به بازدیدکنندگان اجازه نداده اند به بیمارستان ها و مراکز مراقبت بلند مدت سر بزنند؛ و دلیل تمام این حرکات کند کردن میزان انتقال کروناویروس جدید بوده است.

حتی در صورت عرضه واکسن پیروز برای کووید 19 ،14 درصد کانادایی ها گفته اند هرگز واکسن نخواهند زد!

بهترین تجربه سفر را به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

اما بیشتر اعضای جامعه پزشکی قبول دارند که استفاده گسترده از واکسنی که بالاخره روزی از راه می رسد چیزی است که برای کنار زدن پاندمی کووید-19 مورد احتیاج است.

متیو میلر محقق و استادیار دانشکده بیوشیمی و علوم بیوپزشکی دانشگاه مک مستر می گوید: همان لحظه ای که یک واکسن تایید گردد به حالت نرمال بازنمی گردیم.

او افزود: فقط زمانی به حالت نرمال برمی گردیم که بیشتر جامعه نسبت به ویروس مقاوم شده باشد.

نتایج یک نظرسنجی جدید توسط انستیتو غیرانتفاعی انگوس رید که سه شنبه منتشر شد نشان می دهد که نیمی از کانادایی ها می گویند هیچ مسئله ای درباره استفاده از واکسن کووید-19 ندارند و به محض اینکه واکسن آماده بگردد آن را مصرف می نمایند.

اما 32 درصد، یعنی تقریبا یک سوم از تمام پاسخ دهندگان، گفتند که احتمالا مدتی صبر خواهند کرد و بلافاصله سراغ واکسن نمی فرایند. 14 درصد دیگر هم گفتند اصلا نمی خواهند از واکسن استفاده نمایند.

از میان یک سوم از پاسخ دهندگان که گفته اند می خواهند مدتی برای استفاده از واکسن صبر نمایند، 76 درصد گفتند نگران اثرات جانبی احتمالی آن هستند.

همچنین سه چهارم کانادایی ها گفته اند استفاده از واکسن در خانه های سالمندان و برای کارکنان و پزشکان در بیمارستانها و مراکز بهداشتی باید اجباری گردد. 63 درصد هم موافق اجباری شدن واکسن در مدارس شده اند.

اکثریت کانادایی ها (77 درصد) هم معتقدند تنها در صورت واکسینه شدن مردم زندگی به حالت عادی بازخواهد گشت و تا قبل از آن نباید انتظار شرایط معمولی را داشته باشیم.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 6558

به "حتی در صورت عرضه واکسن پیروز برای کووید 19 ،14 درصد کانادایی ها گفته اند هرگز واکسن نخواهند زد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حتی در صورت عرضه واکسن پیروز برای کووید 19 ،14 درصد کانادایی ها گفته اند هرگز واکسن نخواهند زد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید