توسعه روابط بانکی ایران و ایتالیا به زمان بیشتر احتیاج دارد

به گزارش دوست بلاگ، سفیر ایتالیا در ایران در مورد مسائل بانکی این کشور با ایران گفت: برای تحقق این امر احتیاج به زمان بیشتری داریم هرچند تفاهماتی میان مسئولین بانک مرکزی ایران و ایتالیا منعقد شده است.

توسعه روابط بانکی ایران و ایتالیا به زمان بیشتر احتیاج دارد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگار بخش بازرگانی خبرنگاران، مائورو کنچاتوری اظهار کرد: موقعیت مناسبی برای توسعه روابط مالی ایران و ایتالیا در شرایط بعد از توافق 1+5 ایجاد شده و هیئت های مالی به ایران می آیند.

وی در مورد حضور شرکتهای ایتالیایی در بازار ایران گفت: بازار ایران برای شرکتهای ایتالیایی شرایط غیرمنتظره ای داشت و تمایل به مشارکت با بخش خصوصی ایران دارد.

کنچاتوری با اشاره به اینکه دو کشور ایران و ایتالیا شباهتهای زیادی با یکدیگر در مورد زمینه های اجتماعی و فرهنگی دارند، گفت: با در نظر دریافت این اشتراکات و زمینه های فعالیتهای مشترک می توان فعالیتهای مالی با یکدیگر انجام داد.

کنچاتوری در پاسخ به سوال خبرنگار خبرنگاران در مورد مسائل ارتباط بانکی ایران و با ایتالیا گفت: در این خصوص باید قدم به قدم حرکت و کوشش کنیم تا استانداردهای خود را به یکدیگر برسانیم.

کنچاتوری تاکید نمود: اخیرا ملاقاتی میان مسئولین بانک مرکزی ایران و ایتالیا، همچنین تفاهمی میان طیب نیا وزیر اقتصاد ایران و همتای ایتالیایی وی منعقد شده است و حرکت رو به جلو است.

وی با اذعان به اینکه هنوز روابط بانکی ایران و ایتالیا به شکل مناسبی آغاز نشده است گفت: باید اذعان داشت که از هدف خود دور نیستیم اما برای توسعه روابط مالی و برقراری ارتباط بانکی احتیاج به زمان بیشتر داریم.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 2603

به "توسعه روابط بانکی ایران و ایتالیا به زمان بیشتر احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه روابط بانکی ایران و ایتالیا به زمان بیشتر احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید