این نوجوان قصد داشت در بغداد عملیات تروریستی انجام دهد ، عکس

به گزارش دوست بلاگ، ایسنا نوشت: مسئولان عراق امروز (یکشنبه) از خنثی سازی طرح هایی برای حملات تروریستی علیه بغداد، همزمان با تظاهرات مردمی در این استان و دیگر مناطق عراق خبر دادند.

این نوجوان قصد داشت در بغداد عملیات تروریستی انجام دهد ، عکس

خبرگزاری رسمی عراق (واع) با انتشار چند عکس از فردی بازداشت شده در حالی که چهره اش مخدوش شده و تعدادی نیروی امنیتی اطراف او حضور دارند، اعلام کرد نیروهای امنیتی همچنین مواد منفجره و دستگاه های ارتباطی را که برای انفجار در جمع تظاهرکنندگان عراقی آماده شده بود، کشف و ضبط کردند.

این خبرگزاری به نقل از مرکز اطلاعات امنیتی عراق گزارش داد، اعترافات تروریستی به نام ابوهارون در کشف این مواد منفجره و دستگاه های ارتباطی که برای اجرای عملیاتی تروریستی همزمان با تظاهرات بغداد آماده شده بودند، نقش به سزایی داشت.

مرکز اطلاعات امنیتی عراق در بیانیه خود به هویت ابوهارون و یا گروه تروریستی که در آن عضوریت دارد اشاره ای نکرده و تنها اعلام کرد که او در کمین نیروهای عراقی در جنوب بغداد دستگیر شد.

در ادامه بیانیه این مرکز آمده است، بازپرسی از ابوهارون در کشف سلاح ها، تجهیزات مواد منفجره و دستگاه های ارتباطی که برای یک عملیات تروریستی آماده شده بودند، نقش به سزایی ایفا کرد.

مردم عراق از ابتدای اکتبر برای اجرای اصلاحات و مبارزه با فساد در این کشور دست به تظاهرات زدند و در ادامه خواستار برکناری دولت و محاکمه مسئولانی شدند که متهم به فساد هستند.

310311

  • درب ضد سرقت

    درب ضد سرقت و ضد حریق | برای اینکه امنیت خاطر بیشتری داشته باشید از درب های امنیتی ضد سرقت و ضد حریق استفاده کنید.

  • تور مالزی

    تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 468

به "این نوجوان قصد داشت در بغداد عملیات تروریستی انجام دهد ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این نوجوان قصد داشت در بغداد عملیات تروریستی انجام دهد ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید