استقلال تا دو هفته دیگر 80 هزار دلار به دیاباته می پردازد، دلیل سوءتفاهم میلیچ از آبی ها

به گزارش دوست بلاگ، باشگاه استقلال که درصدد است مطالبات دو بازیکن خارجی خود را به موقع پرداخت کند این روز ها با مسائل عدیده انتقال پول به خارج از کشور روبرو است.

استقلال تا دو هفته دیگر 80 هزار دلار به دیاباته می پردازد، دلیل سوءتفاهم میلیچ از آبی ها

گروه ورزشی خبرنگاران، ماجرای پرداخت پول شیخ دیاباته و هروویه میلیچ طی دو هفته اخیر همیشه سرخط اخبار باشگاه استقلال و البته رسانه های ورزشی بوده است. این دو بازیکن که از اواخر اسفند ماه سال گذشته تهران را به مقصد کشورهایشان ترک کردند همیشه در تماس با باشگاه خواستار دریافت مطالبات شان بودند. این موضوع البته با خروج علی فتح الله زاده پس از استعفا از سمت مدیرعاملی باشگاه و سردرگمی این مجموعه در مدت زمان سرپرستی چندباره اسماعیل خلیل زاده تا حدودی بغرنج و نگران کننده شد اما با حضور احمد سعادتمند مدیر عامل جدید باشگاه استقلال شرایط به گونه دیگری پیشرفت!

به این ترتیب مدیر عامل جدید باشگاه استقلال در اولین گام قول داد بلافاصله پول این دو بازیکن را پرداخت کند اما با توجه به اعتماد اشتباه به فردی که خود را طرفدار و دلسوز تیم استقلال معرفی نموده بود باشگاه استقلال اظهار داشت بخش عمده مطالبات میلیچ و قسمتی از طلب شیخ دیاباته به حساب آنها واریز شد اما ساعاتی پس از انتشار این خبر تعیین شد طرفدار مزبور با جعل سند و فتوشاپ، با واریز مقدار خیلی کمی پول به حساب این 2 بازیکن، باشگاه را فریب داده است که البته احمد سعادتمند بلافاصله از این بابت از همه طرفداران استقلال و دو بازیکن خارجی به وسیله وکلایشان عذر خواهی کرد.

از آن تاریخ باشگاه استقلال کوشش کرد تا بتواند پول این 2 بازیکن را بپردازد اما این بار صبر شیخ دیاباته به سر آمده و نسبت به شرایط موجود باشگاه را تهدید کرد اگر تا آدینه 26 اردیبهشت ماه 255 هزار دلار پول خودش و مدیر برنامه هاش به حساب واریز نگردد رسماً از باشگاه استقلال شکایت نموده و قراردادش را فسخ می نماید.

در این فاصله کارگزار جدید باشگاه استقلال شرکت دنیا فولاد متین که قراردادی را با این مجموعه به امضا رسانده بود آغاز به پرداخت پول این دو بازیکن کرد که در اولین گام مقداری پول به حساب دیاباته و ملیچ واریز شد اما در حالی که شیخ دیاباته دریافت پول از استقلال را تایید و آن را اظهار داشت میلیچ گفت هنوز پولی به حسابش واریز نشده است. یکی از مسئولان باشگاه درباره این موضوع اظهار داشت پولی که برای واریز به حساب میلیچ در نظر گرفته شده بود 7 هزار دلار بیشتر از سقف قابل انتقال بوده و چون استقلال نمی توانسته 17 هزاردلار را یکجا به حساب او منتقل کند برای همین کار با مشکل روبرو شد.

در واقع باشگاه استقلال به دلیل تحریم های کشورمان هر بار تا سقف 10 هزار دلار اجازه واریز پول به حساب این دو بازیکن را دارد و چون پول واریزی بیش از این مبلغ بوده ظرف 12 ساعت همه 17 هزار دلار به حساب استقلال برگشت خورده بود. طبق قوانین بین المللی اگر استقلال بار دیگر اقدام به پرداخت این مبلغ اقدام می کرد این بار حساب میلیچ بسته شد اما استقلال بار دوم پول میلیچ را در دو بخش 10 و 7 هزار دلاری به حسابش واریز کرد.

حالا و در شرایطی که شیخ دیاباته این روزها در کشور اقتصادی کنار خانواده پدری اش به سر می برد و در فرانسه نیست، وکیل فرانسوی او در ارتباطی که با باشگاه استقلال دارد اعلام نموده بابت دریافت هر ده هزار دلار رسید آن را به وسیله ایمیل برای باشگاه ارسال می نماید. طبق اعلام باشگاه استقلال سقف پرداختی باشگاه به دیاباته تا دو هفته آینده به 80 هزار دلار می رسد.

ناگفته نماند؛ دیاباته و وکیل فرانسوی اش با درک شرایط کشورمان برای انتقال پول به پذیرفته اند طلب شیخ مبلغ در شرایط فعلی با همین رویه به حساب مهاجم اقتصادیایی استقلال واریز گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 5080

به "استقلال تا دو هفته دیگر 80 هزار دلار به دیاباته می پردازد، دلیل سوءتفاهم میلیچ از آبی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال تا دو هفته دیگر 80 هزار دلار به دیاباته می پردازد، دلیل سوءتفاهم میلیچ از آبی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید